Velkommen til Lee Forsamlingshus.

Østergårdsvej 1 - Lee - 8850 Bjerringbro

Formål: 



Lee Forsamlingshus fornemste opgave er at være til rådighed, glæde og gavn for Lee by og omegnens borgere.

Aktiviteterne udover almindelig udlejning af forsamlingshuset omfatter diverse arrangementer som afholdes i enten forsamlingshuset eller i Lee By. Se information om kommende arrangementer - under aktivitetsplan.


Forsamlingshuset kan lejes til mange formål såvel faste ugentlige foreningsarrangementer som til enkeltstående begivenheder. Du kan i kalenderen se hvornår forsamlingshuset er ledigt.


Medlemskab:



Som medlem af Lee & Omegns Beboerforening, vil du få visse fordele når du lejer Lee Forsamlingshus, bl.a. en rabat på prisen.


Bestyrelsen:



Formand: Bent Andersen Tlf. 3177 1629
Næstformand: Anette Hillestrøm Tlf. 3324 3330 / 2672 8018
Kasserer: Eva Ørndrup  

Bestyrelses medlemmer: Klik her for at se hvem de er


Udlejning:


Vicevært: Anette Hillestrøm, Østergårdsvej 16, Lee Tlf. 3324 3330 / 2672 8018

Husets indretning:


Skænkestuen:

Med bar og plads til ca. 35-40 personer til bespisning.

 

Store sal og Skænkestuen:

Har plads til ca. 120 personer til bespisning.

 

Scene i store sal:

15 m2 stor scene med fortæppe og belysning.

 

Køkken:

Der er 6 gasblus med effektiv udsugning samt 2 el-ovne.

Køkkenborde med 2 vaskemed vaske og varmt vand.

Hurtig industri-opvaskemaskine med bakker.

Redskaber til madlavning.

Porcelæn, glas, bestik, fade og skåle til 125 personer.

Køleskabe, fyrseskab og kummefryser.

Kaffemaskine.

2 stk. rulleborde.

 

Øvrigt:

Handicapvenlig hovedindgang og toilet samt 3 stk. barnestole.

 

Mad og servering: Der er ikke tilknyttet nogen kogekone til forsamlingshuset.

Lejebetingelser og priser:

 

Udlejningstidspunkt: Leje af huset foregår normalt fra kl. 12.00 samme dag til 12.00 efterfølgende dag hvor huset skal være rengjort. Lejeprisen for dette tidsrum er:



 

Medlemmer

Ikke medlemmer

Ungdomsfest

Begravelser (hele huset)

1.000,- kr.

1.200,- kr.

 

Skænkestuen:

650,- kr.

800,- kr.

 

Store sal - skænkestuen:

1.500,- kr.

1.800,- kr.

4.000,- kr.

Lejepris pr. stol ud af huset:

0,- kr.

5,- kr.

 

Lejepris pr. bord ud af huset:

0,- kr.

20,- kr.

 


Herudover er der et tillæg på forbrug som ved leje af Skænkestue udgør 300 kr. og som ved leje af Hele huset udgør 650 kr.


Såfremt du ønsker huset til rådighed ud over dette tidsrum betales der et tillæg som følger:


· Hele døgnet før eller efter følger ovenstående

· Andre ønsker aftales dette individuelt med viceværten.


Afbestilling halv pris ind til 7 dage før.


Lejeprisen betales ved nøgleudlevering hvor også depositum for rengøring erlægges.


Rengøring: Der betales kr. 1.000 i depositum for rengøring - dette gøres af  et professionelt rengøringsfirma hvortil der afregnes af depositum for antal timer og først herefter returneres overskydende depositum.

Bemærk! Ved ungdomsfester er et depositum på kr. 2.000.


Aflevering af huset:



Alt hvad der ikke står med kursiv SKAL foretages inden aflevering af huset. Tekst i kursiv kan foretages af professionelt rengøringsfirma mod betaling som ovenfor beskrevet.


Huset skal afleveres i samme ryddelige og rengjorte stand som det modtages, hvilket bl.a. betyder at der foretages følgende:


Køkkenarealer:

· Porcelæn, glas og bestik vaskes, tørres, efterses og sættes på plads

· Alt køkkengrej rengøres, tørres, efterses og sættes på plads

· Gasbord- og blus samt ovne og køkkenborde rengøres

· Opvaskemaskine rengøres i henhold til vejledning

· Affald og flasker bæres ud i containerne uden for huset

· Køleskabe og fryser rengøres og efterlades åbne

· Gulve støvsuges/fejes

· Gulve vaskes


Sale:

· Borde og stole rengøres og placeres som ved modtagelsen

· Gardiner hænges på plads

· Gulve støvsuges/fejes

· Vindueskarme og bar tørres af

· Gulve vaskes


Toiletter:

· Vaske- og wc-kummer rengøres (husk renden på herretoilettet)

· Spejle pudses

· Spande tømmes og nye poser isættes

· Gulve vaskes


Entre og garderobe:

· Vindueskarme tørres af

· Gardiner hænges på plads

· Gulve støvsuges/fejes og vaskes


Alle brugte håndklæder, viskestykker, karklude og gulvklude/mopper samles i kurv. Viceværten sørger for vask af dette.


Udenomsarealer efterses og eventuelt affald fjernes.


Evt.erstatning:

Skulle uheldet være ude og service slås itu betales:


15,- kr. pr. kop eller glas

25,- kr. pr. tallerken

40,- kr. pr. skål, kande eller fad

100,- kr. pr. termokande


Ved eventuelle andre beskadigelser, herunder ødelagt inventar m.v. skal der ydes et erstatningsbeløb, der kan dække evt. håndværkerregningen.


Betaling:

Betaling sker kontant, bankoverførelse eller MobilePay.